Pengiklanan
0
Kolum

PAS dan masalah Harakah

Fikirkan juga nasib pekerja Harakah dan keluarga mereka. 

by Mohsin Abdullah
0
Kolum

Mungkinkah Utusan bergabung dengan Berita Harian?

Sekali lagi wallahualam.

by Mohsin Abdullah
0
Kolum

Isu Zakir Naik – mencari penyelesaian

Ambil isu penulis Turki Mustafa Akyol untuk perbandingan.

by Mohsin Abdullah
0
Kolum

Siapa nak tolong Utusan?

Bak kata Inggeris the ball is at Umno’s feet.

by Mohsin Abdullah
0
Kolum

Selembut bahasa

Soft language dicipta untuk menutup perkara benar.

by Mohsin Abdullah
0
Kolum

Berlian merah jambu: Antara tengok, beli dan pemberian

Semua akan terhurai di mahkamah dan tak adil untuk kata rakyat tidak bijak kerana percaya "pembohongan".

by Mohsin Abdullah
0
Kolum

Kahwin ke tak kahwin ni

Bukan senang untuk gugurkan anggota exco sedia ada dan digantikan oleh orang parti lain.

by Mohsin Abdullah
0
Kolum

Perihal sakit tangan dan tergeliat lidah

Bukanlah semua peguam begitu. Mungkin segelintir. Boleh jadi seorang sahaja.

by Mohsin Abdullah
0
Kolum

Al kisah istilah

Walau apa pun, bila cakap pasal kahwin timbul pertanyaan – siapa suami siapa isteri?

by Mohsin Abdullah
0
Kolum

Demo sekarang, apa tujuan sebenar?

 Saya setuju dengan kata Zin.

by Mohsin Abdullah
0
Kolum

Golput Malaysia

Neutral, berkecuali dan tidak memihak.

by Mohsin Abdullah
0
Kolum

Tuhan pilih Trump?

Seorang kawan lama menghantar satu laporan BBC kepada saya tempoh hari sambil berkata “macam pernah dengar benda ni kan?”.

by Mohsin Abdullah
0
Kolum

Sebutir pingat bergelar KSM

Kisah lucu allahyarham Megat Junid dan pengampunya.

by Mohsin Abdullah
0
Kolum

Najib dengan motosikalnya

Penjenamaan Najib sebagai seorang anggota working class.

by Mohsin Abdullah
0
Kolum

Umno dah insaf – setuju atau tidak?

“Yang berkuasa selalunya lupa diri”

by Mohsin Abdullah
0
Kolum

Tongkat dan Melayu

Menggunakan Melayu Singapura untuk memomokkan Melayu Malaysia.

by Mohsin Abdullah